Lucie Pavlíčková
Diplomová práce
On-line aktivity firmy DERMACOL
On-line Activities of Dermacol
Anotace:
Tato práce zkoumala českou kosmetickou firmu Dermacol v internetovém prostředí. Cílem práce bylo podat ucelený obraz o on-line aktivitách společnosti Dermacol a navrhnout jejich možná zlepšení. Teoretická část práce popisuje a porovnává nákupní rozhodovací proces spotřebitele v běžném kamenném obchodě a na internetu. Další kapitola se zabývá trhem dekorativní kosmetiky v České republice a hodnotí postavení …víceAbstract:
This thesis analyzes Czech cosmetic company Dermacol in the on-line environment. The crucial goal was to give a compact overview of Dermacol's on-line activities and propose their possible improvement. The theoretical part describes and contrasts the purchase decision process in a traditional store and on the internet. Furthemore, it depicts the evolution of the internet and e-commerce in the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37402
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37402
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
Lucie Waliszewská -
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
Hana Márová -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
Valérie Skuplíková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Adéla ONDRÁŠOVÁ -
Analýza vnímání značky na trhu dekorativní kosmetiky
Michaela Lukášová -
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
Markéta Myšková -
Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky
Kateřina Klátilová -
Vnímání značky dekorativní kosmetiky
Monika Šubínová