Analýza klientov členského klubu Holmes Place Karlín – Romana Mihalusová
Romana Mihalusová
Bachelor's thesis
Analýza klientov členského klubu Holmes Place Karlín
Analýza klientů členského klubu Holmes Place Karlín
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá profilem klientů členského klubu Holmes Place Karlín. Cílem je zanalyzovat členy klubu a najít profil typického klienta klubu. Práce je rozdělená do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou definované klíčové pojmy spojené s touto prací, jako například marketing, segmentace trhu či motivace. Praktická část předkládá informace o trhu fitness klubů ve světě …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with Holmes Place Karlín members club's clients profile. The goal is to analyse the members of the club and find the profile of the typical client of the club. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, key words linked with the thesis are defined, such as marketing, market segmentation or motivation. The practical part gives …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá profilom klientov členského klubu Holmes Place Karlín. Cieľom je analyzovanie členov klubu a nájsť profil typického klienta klubu. Práca je rozdelená do dvoch častí, teoretickej a praktickej. V teoretickej časti sú definované kľúčové pojmy spojené s touto prácou ako marketing, segmentácia trhu či motivácia. Praktická časť predkladá informácie o trhu fitness klubov vo svete …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 2. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50293
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Přemysl Průša
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50293
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Segmentácia klientov v bankových inštitúciách
Agnesa Gocníková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Marketingový plán vstupu vybrané firmy na trh
Ondrej Václavík -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků,(jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu)
Kateřina Fialová -
Segmentace vybraného spotřebního trhu - segmentace trhu bankovních služeb a produktů
Eva Pozděnová -
Segmentace vybraného spotřebního trhu - segmentace trhu bankovních služeb a produktů
Eva Pozděnová -
Segmentace vybraného spotřebního trhu - segmentace trhu bankovních služeb a produktů
Eva Pozděnová