Martin Rampa

Master's thesis

Zákaznické vnímání a postoje k obchodnímu modelu předplatného v oblasti internetových nákupů

Customer perceptions and attitudes towards the subscription business model in online shopping
Abstract:
Cílem této kvalifikační práce je výzkum zákaznického vnímání a postojů k obchodnímu modelu předplatného v oblasti internetových nákupů v českém prostředí, které zákazník zaujímá vůči konkrétním situacím během čerpání předplacené služby. Dílčím cílem je také popis konkrétních výhod, nevýhod a potenciálních rizik. Úvodní oddíl práce se formou literární rešerše věnuje okolnostem, které vedou k pravidelnému …more
Abstract:
The aim of this qualification thesis is to research and assess customer perceptions and attitudes towards the subscription business model in e-commerce shopping on the Czech market which they take towards specific situations during the use of a subscription service. A sub-objective is also the description of specific advantages, disadvantages, and potential risks. The introductory section of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2023
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Jan Mareš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90258