Zákaznické vnímání a postoje k obchodnímu modelu předplatného v oblasti internetových nákupů – Martin Rampa
Martin Rampa
Diplomová práce
Zákaznické vnímání a postoje k obchodnímu modelu předplatného v oblasti internetových nákupů
Customer perceptions and attitudes towards the subscription business model in online shopping
Anotace:
Cílem této kvalifikační práce je výzkum zákaznického vnímání a postojů k obchodnímu modelu předplatného v oblasti internetových nákupů v českém prostředí, které zákazník zaujímá vůči konkrétním situacím během čerpání předplacené služby. Dílčím cílem je také popis konkrétních výhod, nevýhod a potenciálních rizik. Úvodní oddíl práce se formou literární rešerše věnuje okolnostem, které vedou k pravidelnému …víceAbstract:
The aim of this qualification thesis is to research and assess customer perceptions and attitudes towards the subscription business model in e-commerce shopping on the Czech market which they take towards specific situations during the use of a subscription service. A sub-objective is also the description of specific advantages, disadvantages, and potential risks. The introductory section of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90258
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Jan Mareš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90258
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Obchodní model předplatného
Aneta ZÁRUBOVÁ -
Komparace obchodních modelů streamovacích společností využívající příjmový model předplatného
Mikoláš Voborský -
Obchodní model předplatného
Aneta ZÁRUBOVÁ -
Komparace obchodních modelů streamovacích společností využívající příjmový model předplatného
Mikoláš Voborský -
Management in the Digital Age: How Technology Commands Business Strategy, Influences Customer Perception and Loyalty
Samuel Edozie Akaniro -
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
Johana Chlistovská -
Promotional activities inside regulated markets. Impact of IQOS events on customer brand awareness and perception.
Veronica Martinelli -
Analysis of Guerilla Marketing Effects on Customer Perception
Darina Volná