Martin Rampa

Diplomová práce

Zákaznické vnímání a postoje k obchodnímu modelu předplatného v oblasti internetových nákupů

Customer perceptions and attitudes towards the subscription business model in online shopping
Anotace:
Cílem této kvalifikační práce je výzkum zákaznického vnímání a postojů k obchodnímu modelu předplatného v oblasti internetových nákupů v českém prostředí, které zákazník zaujímá vůči konkrétním situacím během čerpání předplacené služby. Dílčím cílem je také popis konkrétních výhod, nevýhod a potenciálních rizik. Úvodní oddíl práce se formou literární rešerše věnuje okolnostem, které vedou k pravidelnému …více
Abstract:
The aim of this qualification thesis is to research and assess customer perceptions and attitudes towards the subscription business model in e-commerce shopping on the Czech market which they take towards specific situations during the use of a subscription service. A sub-objective is also the description of specific advantages, disadvantages, and potential risks. The introductory section of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Jan Mareš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90258