Branding kulturních institucí: případová studie Českého rozhlasu Brno – Bc. Klára Blažková
Bc. Klára Blažková
Diplomová práce
Branding kulturních institucí: případová studie Českého rozhlasu Brno
Branding of cultural institutions: a case study of Czech Radio Brno
Anotace:
Předkládaná magisterská diplomová práce je případovou studií, která se věnuje fenoménu značky, konkrétně se zabývá problematikou značek na našem domácím rozhlasovém trhu, z nichž jsem si pro výzkumná šetření vybrala veřejnoprávní regionální stanici Český rozhlas Brno. V teoretické části práce objasňuji pojem, chápání a náplň brandingu, vymezuji hlavní specifika značek na rozhlasovém trhu a blíže představuji …víceAbstract:
The presented master thesis is a case study that is concerned with the brand, in concrete terms it deals with the brands on our radio market from which I selected regional public Czech Radio Brno for this study. The theoretical part explains the concept, understanding and description of branding, sets out the main aspects of brands in the radio market and introduces Czech Radio Brno closer to us. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m9tm8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Aleš Opekar, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Zaostřeno na začlenění mládeže z dětských domovů do běžného života - publicistický pořad pro Český rozhlas Plus (praktická práce)
Petr Boháč -
Český rozhlas jako veřejnoprávní subjekt zvláštního poslání, Jeho právní statut, vznik, vývoj, společenské poslání. Financování a hospodaření ČRo
Jan Barvínek -
Český rozhlas jako veřejnoprávní subjekt zvláštního poslání, Jeho právní statut, vznik, vývoj, společenské poslání. Financování a hospodaření ČRo
Eva Stiborová -
Financovnání americké televizní a rozhlasové stanice Voice of America v porovnání s českou veřejnoprávní rádiovou stanicí Český rozhlas
Zuzana Čeplá -
Rádio pod Ještědem. Specifika rozhlasového zpravodajství regionální stanice Český rozhlas Liberec.
Kateřina HARTMANOVÁ -
Poezie a její místo v programovém schématu stanice Český rozhlas 3 - Vltava
Kateřina Chvátalová -
Zaostřeno na preventivní chirurgii (pořad pro Český rozhlas Plus)
Magdaléna Fajtová -
Zaostřeno na začlenění mládeže z dětských domovů do běžného života - publicistický pořad pro Český rozhlas Plus (praktická práce)
Petr Boháč