Bc. Klára Blažková

Master's thesis

Branding kulturních institucí: případová studie Českého rozhlasu Brno

Branding of cultural institutions: a case study of Czech Radio Brno
Abstract:
Předkládaná magisterská diplomová práce je případovou studií, která se věnuje fenoménu značky, konkrétně se zabývá problematikou značek na našem domácím rozhlasovém trhu, z nichž jsem si pro výzkumná šetření vybrala veřejnoprávní regionální stanici Český rozhlas Brno. V teoretické části práce objasňuji pojem, chápání a náplň brandingu, vymezuji hlavní specifika značek na rozhlasovém trhu a blíže představuji …more
Abstract:
The presented master thesis is a case study that is concerned with the brand, in concrete terms it deals with the brands on our radio market from which I selected regional public Czech Radio Brno for this study. The theoretical part explains the concept, understanding and description of branding, sets out the main aspects of brands in the radio market and introduces Czech Radio Brno closer to us. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2011
  • Supervisor: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Aleš Opekar, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta