Bc. Klára Blažková

Diplomová práce

Branding kulturních institucí: případová studie Českého rozhlasu Brno

Branding of cultural institutions: a case study of Czech Radio Brno
Anotace:
Předkládaná magisterská diplomová práce je případovou studií, která se věnuje fenoménu značky, konkrétně se zabývá problematikou značek na našem domácím rozhlasovém trhu, z nichž jsem si pro výzkumná šetření vybrala veřejnoprávní regionální stanici Český rozhlas Brno. V teoretické části práce objasňuji pojem, chápání a náplň brandingu, vymezuji hlavní specifika značek na rozhlasovém trhu a blíže představuji …více
Abstract:
The presented master thesis is a case study that is concerned with the brand, in concrete terms it deals with the brands on our radio market from which I selected regional public Czech Radio Brno for this study. The theoretical part explains the concept, understanding and description of branding, sets out the main aspects of brands in the radio market and introduces Czech Radio Brno closer to us. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Aleš Opekar, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta