Ing. Jana Dobřichovská, DiS.

Bakalářská práce

Efektivnost komerční komunikace

Effectiveness of Commercial Communication
Anotace:
Tato práce nazvaná „Efektivnost komerční komunikace“ se zabývá procesem tvorby reklamní kampaně a vlivem jejího zpracování na dosažení stanoveného cíle nebo cílů, to vše v kontrastu s efektivností. Samotný fakt, že společnosti investují nemalé peníze do různých forem reklamy ve snaze oslovit spotřebitele a přesvědčit je k nákupu svých výrobků či služeb a s tím související efektivnost při její přípravě …více
Abstract:
This work called 'Effectiveness of Commercial Communication' deals with the process of an advertising campaign and the influence of its processing on meeting the set objective or objectives, all this in contrast to effectiveness. The fact that companies invest not a little money into various forms of advertising in effort to address consumers and persuade them to buy their products or services and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní