Elearning a jeho praktické využití na ZŠ v ČR a zemích EU – Mgr. Jana Hronová
Mgr. Jana Hronová
Diplomová práce
Elearning a jeho praktické využití na ZŠ v ČR a zemích EU
E-learning and its practical use at primary schools in the Czech Republic and EU countries
Anotace:
Diplomová práce „E-learning a jeho praktické využití na ZŚ v ČR a zemích EU“ pojednává o in¬formovanosti E-learningu u rodičů i dětí, popisuje názory vybraných lidí a úroveň jejich infor¬movanosti v dané problematice. Součástí této práce je také zjištění, co by pomohlo přispět ke zlepšení informovanosti, ke zvýšení počítačové a informační gramotnosti žáků a podpoření rozvoje jejich schopností a dovedností …víceAbstract:
Diploma thesis "E-learning and its practical use at primary schools in the Czech Republic and EU countries" talks about how aware of E-learning are students at a primary schools together with their parents. It also describes opinions of a selected people and a level of their awareness in the specific problem. It contains the finding of what could help to achieve a better awareness, to increase the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iui5j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2012
- Vedoucí: Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Alena Hyprová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství technické výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The use of the Internet for language learning purposes
Karolína Žváčková -
Didaktické otázky e-learningu a podnikové vzdělávání. Aplikace e-learningu do podnikového vzdělávání společnosti Libro
Petra Dočkalová -
Příprava materiálů pro e-kurz Základy datových sítí
Jaromir Hýbl -
Využití Balance Tutor při terapii u roztroušené sklerózy
Barbora ROŽŇOVÁ -
Využití přístroje Balance Tutor v rehabilitaci LCA kolenního kloubu u sportovců
Markéta MRŇÁKOVÁ -
The Mutual Influence of an Adult Learner and a Beginning Tutor in One-to-One Classes: a Case Study Based on Learning Style Preferences
Zuzana Habrovanská -
A New Role of an English Teacher: an E-tutor
Libuše Kohutová -
Analýza prostředí jazykových škol se zaměřením na vzdělávací společnost Tutor, s.r.o.
Táňa Maršíčková