Bc. Václav Houdek

Diplomová práce

Strategie vytváření vztahů se zákazníkem a jeho upevňování

The strategy of relationship with the customer and its consolidation
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku aplikace systému CRM ve strategii vytváření dlouhodobých kvalitních vztahů se zákazníky a upevňování těchto vztahů. Cílem práce je popsat současný stav CRM v reálné společnosti na podkladě znalosti teoretických východisek a analytických možností marketingových nástrojů. A na základě údajů zjištěných z analýzy současného stavu jsou navrženy změny a doporučení …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on the application of CRM strategy of creating long-term quality relationships with customers and strengthening these relations. The aim is to describe the current state of CRM in real society based on knowledge of the theoretical background and analysis capabilities of marketing tools. And based on the data obtained from the analysis of the current status of the proposed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní