Ing. Blanka Pivovarníková

Diplomová práce

Srovnávací reklama

Comparative advertising
Anotace:
Diplomová práce zpočátku definuje a vymezuje reklamu jako takovou a následně se již zaměřuje na srovnávací reklamu a to z pohledu teoretického (jako nástroje marketingové práce) a z pohledu legislativního. Předkládá rozbor aktuální právní úpravy srovnávací reklamy a to právě v době, kdy v České republice dochází k přelomové změně, tj. přesunu úpravy srovnávací reklamy z Obchodního zákoníku do nového …více
Abstract:
This diploma work from the beginning defines and specifies advertising in general and subsequently focuses on comparative advertising from both a theoretical (as a marketing tool) and from a legislative point of view. It presents an analysis of current legal regulations regarding comparative advertising, at a time when major changes are taking place in the Czech Republic and shifting of legislative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Taťana Sommerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace