Šárka Ottlová

Diplomová práce

Marketingová komunikace značky ECCO na českém trhu

Marketing communication of the brand ECCO on the Czech market
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci obuvnické značky ECCO, jež byla založena v r. 1963 v Dánsku a v České republice je přítomna již 17 let. Cílem práce je zhodnocení současné marketingové komunikace značky ECCO na českém trhu a následné navržení určitých doporučení pro zlepšení či přehodnocení daných marketingových aktivit, které značka na lokálním trhu provozuje. První část …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on marketing communication of the brand ECCO Shoes, which was founded in 1963 in Denmark and has been present in the Czech Republic already for 17 years. The aim of the thesis is to analyze the current marketing communication of the brand ECCO on the Czech market and to introduce certain recommendations for improvement or reassessment of marketing activities that the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Soňa Gullová
  • Oponent: Vít Hinčica

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79195