Jakub Zelenka

Bakalářská práce

Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě

Internet advertising with a focus on social media
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je problematika inzerce a reklamy na sociálních sítích. Představuje nejznámější druhy reklam, dále popisuje jednotlivé sociální sítě, jejich fungování a zjišťuje, jak je uživateli vnímána zacílená reklama. Porovnává efektivitu reklamy na Pinterestu a Facebooku, a výstupem komparace a dotazníkového šetření je pak vyvození doporučení online marketingové strategie pro web zento …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is the advertising on social networks and ads. It presents the most well-known types of advertising, then describes few most used social networks, their functionalities and finds out, how targeted advertising is perceived by users. It compares the effectiveness of advertising on Pinterest versus Facebook, and the output of the comparison, and questionnaire survey …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku