Návrh optimalizace kampaní online výkonnostního marketingu pro e-shop Nature Vitality – David Koller
David Koller
Bakalářská práce
Návrh optimalizace kampaní online výkonnostního marketingu pro e-shop Nature Vitality
Proposal for optimization of online performance marketing campaigns for e-shop Nature Vitality
Anotace:
Tato práce se soustředí na návrh optimalizovaného nastavení kampaní online výkonnostního marketingu podniku Nature Vitality. Hlavním cílem práce je analýza vstupních dat cílové skupiny, konkurence, online kampaní a následné vytvoření návrhů a dalších doporučení pro optimalizaci a rozšíření online výkonnostních marketingových aktivit podniku. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou …víceAbstract:
This thesis focuses on the design of an optimized setup for Nature Vitality's online performance marketing campaigns. The main objective of the thesis is to analyze the input data of the target audience, competitors, online campaigns and then create suggestions and other recommendations for optimizing and expanding the online performance marketing activities of the business. The thesis is divided into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLLER, David. \textit{Návrh optimalizace kampaní online výkonnostního marketingu pro e-shop Nature Vitality} Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., Vysoká škola NEWTON. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/rzp8yo/. [cit. 2024-03-28].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Paretovo pravidlo a jeho využití v marketingu
Martin Beránek -
Optimalizace produktových inzerátů v placeném vyhledávání
Filip Svárovský -
Účinnost nástrojů internetového marketingu
David Mynář -
Analýza a optimalizace výkonnostních PPC reklam v dané společnosti
Kateřina Tomášová -
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Využití internetového marketingu v oblasti služeb
Jakub Kalivoda -
Optimalizace marketingových činností v podniku
Robert Kaněra -
Strategie online marketingu portálu Aukro.cz
Lukáš Krejza