Bc. Kryštof Kolomazník

Diplomová práce

Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku

Customer satisfaction and business performance
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zkoumání spokojenosti zákazníka, finanční výkonnosti podniku a vzájemného vztahu mezi nimi. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se věnuji literární rešerši, kde jsem popsal, kdo je to zákazník, co je to spokojenost zákazníka, jaké faktory ovlivňují zákazníkovu spokojenost a jak lze spokojenost měřit. Dále jsem se také věnoval výkonností …více
Abstract:
The goal of the diploma thesis is to examine customer satisfation, business performance and the connection between them. The diploma thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, I deal with a literature research, where I described, who the customer is, what customer satisfation is, what factors affect customer satisfation and how satisfation can be measured …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. David Schüller, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta