Bc. Daniel Šikling

Master's thesis

Budování značky e-shopu na českém trhu

Building an ecommerce brand on Czech market
Abstract:
Diplomová práce „Budování značky e-shopu na českém trhu“ je zaměřena na aplikaci nástrojů a analýz sloužících k budování značky na příkladu konkrétního e-shopu. Práce je rozdělena na část teoretických východisek, praktickou část a návrhovou část. V teoretických východiscích jsou objasněny pojmy pojící se k budování značky a objasněny analýzy, které se dále aplikují v praktické části. Praktická část …more
Abstract:
The diploma thesis "Building an e-commerce brand on the Czech market" focuses on applying tools and analyses used to build a brand on the example of a specific e-shop. The work is divided into a part of theoretical background, a practical part, and a design part. The part of theoretical background clarifies the concepts associated with building a brand and clarifies the analyzes, which are further …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Reader: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON

NEWTON College a.s.

NEWTON University

Master programme:
Economics and Management