Vojtěch Coufal

Diplomová práce

Regulace venkovní reklamy v České republice

Regulation of Outdoor Advertising in the Czech Republic
Anotace:
Venkovní reklama je součástí veřejného prostoru a jako taková působí na všechny obyvatele. S jejím působením je spojeno několik negativních jevů, jako je ohrožení bezpečnosti silničního provozu či vizuální smog. Z toho důvodu vyvstává požadavek na její efektivní regulaci. Práce analyzuje současný stav regulace venkovní reklamy v České republice a zaměřuje se na reklamu u pozemních komunikací a reklamu …více
Abstract:
Outdoor advertising constitutes a part of the public space and as such it affects all inhabitants. Outdoor advertising causes several negative effects, such as traffic hazard or visual pollution. Therefore, it raises a requirement for its effective regulation. The thesis analyzes the current state of regulation of outdoor advertising in the Czech Republic and focuses primarily on advertising alongside …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2017
  • Vedoucí: Zdenka Vostrovská
  • Oponent: Martin Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53521

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika