Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva – Štěpán Španihel
Štěpán Španihel
Bakalářská práce
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Marketing Mix of Tesla Horní Bečva Recreation Center
Anotace:
Bakalářská práce vznikla ve spolupráci s vedením RS Tesla Horní Bečva. Cílem je analýza marketingového mixu a konkurenčního prostředí střediska. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Obsahem teoretické části je literární rešerše vztahující se k cestovnímu ruchu, marketingovému mixu cestovního ruchu, hotelnictví, hotelovým službám a analytickým metodám. Praktická část obsahuje …víceAbstract:
The bachelor thesis was created in cooperation with the management of RS Tesla Horni Becva. The aim of this work is to analyze the marketing mix and competitive environment of the center. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The content of the theoretical part is a literal research related to tourism, marketing mix of tourism, hospitality, hotel services and analytical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Španihel, Štěpán. Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingový mix CA Vysočina Tour
Martin Vojta -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Karolína Reinerová -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Lucie Langerová