Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva – Štěpán Španihel
Štěpán Španihel
Bachelor's thesis
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Marketing Mix of Tesla Horní Bečva Recreation Center
Abstract:
Bakalářská práce vznikla ve spolupráci s vedením RS Tesla Horní Bečva. Cílem je analýza marketingového mixu a konkurenčního prostředí střediska. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Obsahem teoretické části je literární rešerše vztahující se k cestovnímu ruchu, marketingovému mixu cestovního ruchu, hotelnictví, hotelovým službám a analytickým metodám. Praktická část obsahuje …moreAbstract:
The bachelor thesis was created in cooperation with the management of RS Tesla Horni Becva. The aim of this work is to analyze the marketing mix and competitive environment of the center. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The content of the theoretical part is a literal research related to tourism, marketing mix of tourism, hospitality, hotel services and analytical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠPANIHEL, Štěpán. \textit{Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/rztez4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Španihel, Štěpán. Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingový mix CA Vysočina Tour
Martin Vojta -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Karolína Reinerová -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Lucie Langerová