Bc. Linda Krejčová

Bachelor's thesis

Marketingový komunikační mix vybraného produktu

Marketing Communication Mix of the Selected Product
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je návrh - projekt marketingového komunikačního mixu vybraného produktu, v tomto případě mléka Fairlife společnosti Coca Cola Česká republika, s.r.o. Práce vychází z obecného konceptu marketingového komunikačního mixu jako projektového základu, v jehož osnově předkládáme vlastní projektové řešení, které se opírá o vybrané analytiky (SWOT), zadané cílové skupiny produktu …more
Abstract:
The subject of this thesis is a proposal – project of the marketing communication mix the selected product, in this case milk Fairlife distributed by Coca Cola Czech Republic, Ltd. The thesis is based on the general concept of the marketing communication mix as the project base, in whose chart we present our project solutions. It is based on the selected analysts (SWOT), the target groups and about …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní