Emocionální zátěž ve školním prostředí – Renata Běhalová
Renata Běhalová
Diplomová práce
Emocionální zátěž ve školním prostředí
Emotional stress in the school environment
Anotace:
Škola je první instituce, do které dítě vstupuje a jejíž požadavky musí plnit. Na počátku školní docházky trpí pocity úzkosti a strachu děti školsky nepřipravené a nezralé. Dítě by mělo být vybaveno nejen rozumovými předpoklady, ale také emočně připraveno a motivováno. Předpokladem úspěšnosti ve školní práci je především komplex návyků, způsobů řešení problémů nebo zkušeností, které si dítě …víceAbstract:
School is the first institution in a child's life that they join where there are requirements that must be fulfilled. At the beginning of the school attendance, children who are not yet matured and prepared for school have feelings of anxiety and fears. A child should be equipped with sufficient intellectual skills, but also be emotionally prepared and motivated. A complex of skills, ways of solving …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM256
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 4. 2010
- Vedoucí: Monika Pelcáková
- Oponent: Jindra Novotná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.