Analýza marketingové komunikace ekonomické fakulty – Hana Riegelová
Hana Riegelová
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace ekonomické fakulty
Analysis of Marketing Communication for Faculty of Economics
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl nalézt optimální způsoby marketingové komunikace Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava. Marketingový výzkum byl uskutečněn pomocí skupinového rozhovoru u studentů prvních ročníků, který byl doplněn dotazníkovým šetřením. Účelem práce jsou doporučení a návrhy vedoucí k zefektivnění marketingové komunikace Ekonomické fakulty. Nejdříve byla charakterizovaná Ekonomická fakulta …víceAbstract:
This thesis aims to find ways of optimum marketing communications for Faculty of Economics, Technical University of Ostrava. Marketing research was conducted by Focus group at the first-year students, which was supplemented by a questionnaire survey. The purpose of the work is to define recommendations and suggestions, leading to more effective marketing communications Faculty of Economics. At first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85350
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Michaela Petrová
- Oponent: Zdeňka Kaločová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova