Martin CIGÁNEK

Bakalářská práce

Customer Relationship Management ve společnosti XYZ

Customer Relationship Management in Company XYZ
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komerčními procesy ve strojírenské firmě XYZ s důrazem na budování vztahů se zákazníky. Teoretická část čerpá z literatury popisující podnikové informační systémy a především podřízené CRM subsystémy. Praktická část se zaměřuje na aspekty CRM a využití vnitřních informačních zdrojů. Praktickým výstupem bude motivační zákaznický program firmy XYZ.
Abstract:
The thesis is focused on CRM and its main objective is to outline the final project optimization associated with this topic for XYZ company. In the theoretical part is generally concentrated on the concept of Customer Relationship Management, pillars of this concept, principles of implementation and measuring of its benefits for business practice. In the practical part followed by analysis of the current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2012
Zveřejnit od: 13. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Drábková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CIGÁNEK, Martin. Customer Relationship Management ve společnosti XYZ. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika