Rebranding dealerské sítě Škoda Auto, a.s. v České republice – Jiří Štěnička
Jiří Štěnička
Bachelor's thesis
Rebranding dealerské sítě Škoda Auto, a.s. v České republice
Rebranding of dealer network of ŠKODA AUTO, a. s. in the Czech Republic
Abstract:
Cílem bakalářské práce je pochopení kroků, které vedly firmu ŠKODA AUTO, a. s. k rebrandingu její značky. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmů souvisejících s tématem brandingu, rebrandingu, corporate identity a corporate designu. V další části je popsána historie značky ŠKODA, vývoj její obchodní sítě v České republice a předchozí architektonický koncept prodejen. Představena je také nová …moreAbstract:
The aim of this thesis is to understand the steps that led ŠKODA AUTO, a. s. for rebranding of its brand.The theoretical part is focused on clarification of terms related to the topic of branding, rebranding, corporate identity and corporate design.The next section describes the history of ŠKODA AUTO, the development of its sales network in the Czech Republic and previous architectural concept of stores …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Jíra
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights