Bc. Ludmila Cepáková

Diplomová práce

Marketingová strategie Městského divadla Brno

Marketing strategy of Městské divadlo Brno
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o marketingové strategii Městského divadla Brno, která je jedním z výstupů projektu „Brno jako metropole kultury“, a na kterou dostalo divadlo dotaci ze Společného regionálního operačního programu. V rámci strategie jsou analyzovány nástroje, kterými je možné ještě více zatraktivnit nabídku divadla a přilákat více návštěvníků. Zvláště se práce zabývá specifiky možností …více
Abstract:
This dissertation concerns the marketing strategy of Městské divadlo Brno, which is one of the exits of the „Brno as a metropolis of culture“ project, partly financed also from Corporate regional operation programme. There are mentioned analysis of instruments, which can make offer of the theater more attractive and attract more visitors. The accent is on the posibility to address visitors from Austria …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2007
  • Vedoucí: doc. Ing. Vladimír Žítek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa