Sociální média jako nástroj komunikace mikropodniku – Martina WEBEROVÁ
Martina WEBEROVÁ
Bachelor's thesis
Sociální média jako nástroj komunikace mikropodniku
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na využití sociálních médií v komunikaci mikropodniků. V práci jsou definované základní pojmy spojené se sociálními médii, zhodnocené příležitosti i hrozby spojené s jejich používáním a demonstrované na konkrétních příkladech. Praktická část se zabývá analýzou efektivnosti komunikace vybraného podniku a následným navržením marketingové komunikace prostřednictvím sociálních …moreAbstract:
This paper is focused on the use of social media in communication of microenterprises. This thesis defined the basic concepts associated with social media, evaluation of opportunities and threats associated with their use and demonstrated them on examples. The practical part analyzes the effectiveness of communication in chosen company and then designing marketing communication through social media …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Mičík
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
WEBEROVÁ, Martina. Sociální média jako nástroj komunikace mikropodniku. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace prostřednictvím sociálních sítí
Jan Zimmermann -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Anna Shumeiko