Kritéria kvality vybrané oblasti veřejných služeb z pohledu klientů – Bc. Petr Šipka
Bc. Petr Šipka
Bachelor's thesis
Kritéria kvality vybrané oblasti veřejných služeb z pohledu klientů
Quality criteria in a selected area of public services from clients' perspective
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je zjištění kritérií kvality v oblasti sociálních služeb poskytovaných Domovem pro seniory Vychodilova v Brně z pohledu klientů. Teoretická část práce prezentuje výchozí teoretické poznatky týkající se specifik veřejných služeb, nástrojů řízení a měření jejich kvality a spokojenosti jejich zákazníků/klientů. Obsahuje rovněž specifika sociálních služeb spolu se standardy jejich …moreAbstract:
The topic of my work is findings of quality criteria in the area of social services offered by the Old people’s home Vychodilova in Brno from the clients’ perspective. Theoretical part of my work presents the theoretical knowledge concerning special characteristics of public services, methods of its quality management and measurement and customer’s/client’s satisfaction. It also contains special characteristics …moreKeywords
veřejný sektor veřejná služba kvalita veřejných služeb nástroje řízení kvality veřejných služeb nástroje měření kvality veřejných služeb spokojenost zákazníků/klientů sociální služby domov pro seniory public sector public service quality of public services methods of public services’ quality management methods of public services’ quality measurement customer’s/client’s satisfaction social services old people’s home
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/k7ncu/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2013
- Supervisor: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
- Reader: doc. Ing. Mgr. Jana Soukopová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIPKA, Petr. \textit{Kritéria kvality vybrané oblasti veřejných služeb z pohledu klientů}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/s0l7e9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics and Administration
Theses on a related topic
-
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Service quality and business competitiveness
Alexander Tereshchenko -
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Nástroje měření kvality ve vzdělávání dospělých
Julie Podlasová -
Měření kvality v sociálních službách
Dana Stolínová -
Zjišťování kvality v podniku
Aneta Pištová -
Hodnocení kvality odborné střední školy
Lukáš Bystřický