Bc. Jitka BITTNEROVÁ
Bakalářská práce
Intelektově nadané děti
Intellectually talented children in primary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku nadaného dítěte na základní škole a na možnosti výchovně-vzdělávací práce s nadanými žáky. V teoretické části jsem se zabývala pojmem nadání, modely nadání, charakteristickými znaky talentovaného dítěte a možnostmi podpory nadání. V praktické části jsem průzkumným šetřením zjišťovala znalosti učitelů a jejich přístup k problematice nadaných dětí.Abstract:
The Bachelor{\crq}s thesis deals with problems of talent child in primary school and posibility of pedagogical and educational work with a talented pupil. In the theoretic part of this work I examined the concept of talent, the models of talent and characteristics of these pupils. After I examined the possibility of educationally-instructional work. In the practical part I used a questionnaire to find …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2008
Identifikátor:
7834
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BITTNEROVÁ, Jitka. Intelektově nadané děti. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza geomorfologických poměrů Rejvízské hornatiny a její využití pro vzdělávání v rámci moderních metod výuky fyzické geografie se zaměřením na vzdělávání nadaných a podporu talentu
Pavel RUŠAR -
Pohled učitelů 1. stupně ZŠ na jejich vzdělání v oblasti vzdělávání nadaných žáků
Markéta Alexová -
Inkluzivní vzdělávání nadaných žáků
Lenka VÍTKOVÁ -
Možnosti a meze základního vzdělávání nadaných dětí
Daniela BÚRANOVÁ -
Vzdělávání nadaných žáků víceletých gymnázií pohledem rodičů
Barbora Etzlerová -
Úskalí vzdělávání mimořádně nadaných dětí z pohledu jejich učitelů a rodičů
Jaroslava Kubová -
Postoje učitelů ke vzdělávání nadaných žáků v běžných třídách základních škol
Vlasta Bartoníková -
Specifika komunikačních dovedností nadaných žáků vybraných základních škol z pohledu učitelů
Barbora Kejzlarová