Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace – Magdaléna HLADKÁ
Magdaléna HLADKÁ
Bachelor's thesis
Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace
-
Tomas Bata as a Pioneer and Innovator of Promotion
Abstract:
Práce se zabývá inovátorským postojem Tomáše Bati zejména k oblasti propagace a reklamy v období let 1908 - 1932. Sleduje vývoj a nadčasovost jednotlivých součástí propagace Baťo-vých závodů a definuje projevení těchto činností na hospodářském výsledku firmy. Informace pro práci byly získány badatelskou metodikou, výzkumem od stolu a zpracovány pro-střednictvím srovnávací kriteriální analýzy. Výsledek …moreAbstract:
This work deals with Tomas Bata´s innovative attitude especially in the area of promotion and advertising during the period 1908 ? 1932. It follows the development and timelessness of each part of the Bata factories promotion and it defines the impact of these activities on the economic results of the company. The information for the study was obtained through the research method and desk research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HLADKÁ, Magdaléna. Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
Anzhelika Khaustova -
Redesign corporate identity pro Dance Academy Prague
Tomáš PRAŽÁK -
Corporate identity pro školy
Petr Hozák -
Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci
Lenka HOVĚZÁKOVÁ -
Inovace corporate identity společnosti ZJP, s.r.o.
Eva Janků -
Návrh na zlepšení Corporate Identity polygrafické firmy
Anna Vavrušová -
Projekt Corporate Identity ve vybrané firmě
Andrea Suszková -
Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu
Lenka Fibichrová