Marketingová stratégia spoločnosti Inditex – Bc. Viktória Bolebruchová
Bc. Viktória Bolebruchová
Bachelor's thesis
Marketingová stratégia spoločnosti Inditex
Marketingová strategie společnosti Inditex
Anotácia:
Bakalářská práce zkoumá budování pozice oděvní společnosti Inditex a pojednává o jednotlivých marketingových principech v oblasti fast fashion. Účelem práce je zjištění strategie komunikace a objasnění fungování značky Inditex. Práce je rozdělena na dvě základní části. Teoretická část objasňuje značku jako největšího retaileru v oblasti módy a definici marketingové komunikace, kterou zvyšují prodeje …viacAbstract:
The bachelor thesis explains the building of the position of clothing company Inditex and deals with various marketing strategy principles in the field of fast fashion. The purpose is to describe a communication strategy and emphasise the functioning of the Inditex brand. Bachelor thesis is divided into two basic parts. The theoretical part describes largest retailer in the field of fashion and the …viacAbstract:
Bakalárska práca skúma budovanie pozície odevnej spoločnosti Inditex a pojednáva o jednotlivých marketingových princípoch v oblasti fast fashion. Účelom práce je zistenie stratégie komunikácie a objasnenie fungovania značky Inditex. Práca je rozdelená na dve základné časti. Teoretická časť objasňuje značku ako najväčšieho retailera v oblasti módy a definíciu marketingovej komunikácie, ktorou zvyšujú …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedúci: Libor Korman
- Oponent: Ladislav Pátík, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie oslav 75. výročí založení JAMU pro Hudební fakultu
Gabriela Vojtičková -
Vizuální styl a marketingové strategie pro Český svaz pozemního hokeje
Adéla Jelenová -
Návrh marketingové strategie pro start-up Bocas
David Závada -
Marketingová strategie Státního zámku v Ploskovicích
Veronika Klierová -
Vizuálny merchandising – vplyv vzhľadu exteriéru predajní na ich návštevnosť
Kristína Kováčová -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář -
Vliv sociálních sítí a influencerů na fast fashion a slow fashion
Kateřina Kohoutová -
CSR - fast fashion verzus slow fashion v kontextu SDGs
Nela Vavrušková
Názov
Vložil
Vložené
Práva