Bc. Daniela Trčková

Diplomová práce

Konstruktivistické pojetí výuky v hodinách matematiky

Constructivist conception of teaching in mathematics lessons
Anotace:
Diplomová práce pojednává o využití konstruktivistického přístupu v hodinách matematiky. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje konstruktivismus a pedagogický konstruktivismus, metody, které z něj vychází a pojetí rolí učitele a žáka. Popisuje učivo porovnávání zlomků a metody sloužící k tomuto porovnávání. Teoretická část se zabývá také tím, jak se s tímto …více
Abstract:
Diploma thesis „Constructivist conception of teaching in mathematics lessons“ deals with the usage of constructivist approach in the Maths lessons. This work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part defines constructivism and pedagogical constructivism, methods based on it and the conception of the roles of a teacher and a pupil. It describes the curriculum of compering …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Irena Budínová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jitka Panáčová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta