Ing. Andrea Kuthanová

Bakalářská práce

Význam sponzorských aktivit v hokejovém klubu

Importance of sponzorship in a hockey club
Anotace:
Bakalářská práce je věnována roli sponzoringu v marketingové komunikaci, a to konkrétně v prostředí kladenského hokeje. Ukazuje nejen příležitosti, ale i závazky, které má vzájemně strana sponzorská a sponzorovaná vůči sobě, především z hlediska marketingového a ekonomického. Sport je asi nejčastějším zájmem pro sponzory a stává se jedním ze způsobů, jak se přiblížit k cílovým trhům. Sponzor se pokouší …více
Abstract:
This bachelor thesis describes the role of sponsorship in marketing communication. It specifically focuses on the Kladno hockey environment. The thesis highlights both opportunities and obligations that the sponsor and sponsee have towards each other from the point of view of marketing and economics. Sport is of a special interest for sponsors and it often becomes one of the possibilities how to gain …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní