Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu – Ing. Nikola Kněžourová
Ing. Nikola Kněžourová
Master's thesis
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Crisis Communication and Its Role in Marketing Plan
Abstract:
Diplomová práce se věnuje krizové komunikaci a její důležitosti pro udržení image společností v průběhu krizových situací. Práce popisuje teoretický základ analýzy rizik, krizového scénáře, přípravy krizového komunikačního manuálu a fáze, které jsou pro úspěšnou krizovou komunikaci zásadní. Práce představuje sestrojení ukázkového krizového komunikačního scénáře pro lokální pobočku globálního developera …moreAbstract:
This diploma thesis deals with crisis communication and its importance for maintaining the image of companies during crisis situations. The thesis describes the theoretical basis of a risk analysis, a crisis scenario, a preparation of the crisis communication manual and the phases that are essential for successful crisis communication. The work presents the construction of a sample crisis communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jha3p/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Martin Švehla
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Projevy tiskových mluvčí v rámci krizové komunikace ve zdravotnických zařízení
Michaela Karlovská -
Komunikační strategie tiskových mluvčích v krizových situacích
Kristýna Maršovská -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Political leaders and COVID-19: A linguistic analysis of crisis communication by Joe Biden and Boris Johnson
Ivan VETOSHKIN -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka