Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu – Ing. Nikola Kněžourová
Ing. Nikola Kněžourová
Diplomová práce
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Crisis Communication and Its Role in Marketing Plan
Anotace:
Diplomová práce se věnuje krizové komunikaci a její důležitosti pro udržení image společností v průběhu krizových situací. Práce popisuje teoretický základ analýzy rizik, krizového scénáře, přípravy krizového komunikačního manuálu a fáze, které jsou pro úspěšnou krizovou komunikaci zásadní. Práce představuje sestrojení ukázkového krizového komunikačního scénáře pro lokální pobočku globálního developera …víceAbstract:
This diploma thesis deals with crisis communication and its importance for maintaining the image of companies during crisis situations. The thesis describes the theoretical basis of a risk analysis, a crisis scenario, a preparation of the crisis communication manual and the phases that are essential for successful crisis communication. The work presents the construction of a sample crisis communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jha3p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Martin Švehla
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projevy tiskových mluvčí v rámci krizové komunikace ve zdravotnických zařízení
Michaela Karlovská -
Komunikační strategie tiskových mluvčích v krizových situacích
Kristýna Maršovská -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
Political leaders and COVID-19: A linguistic analysis of crisis communication by Joe Biden and Boris Johnson
Ivan VETOSHKIN -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka