Bc. Martin Heřmanský

Diplomová práce

Specifika integrované marketingové komunikace firmy Harley-Davidson Czech Republic

Integrated Marketing Communications Specifics in Harley-Davidson Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá specifikami integrované marketingové komunikace prémiové automotive značky Harley-Davidson v České republice. První kapitola je zaměřena na analýzu marketingového prostředí českého motocyklového trhu s bližším důrazem na tržní segmentaci. Druhá kapitola je věnována životnímu stylu coby fenoménu moderního marketingu a jeho návaznosti na marketingovou komunikaci. Třetí …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the Integrated Marketing Communications‘ Specifics of the premium automotive brand Harley-Davidson in the Czech republic. The first chapter focuses on the marketing environment analysis of the Czech motorcycle market with a closer focus on market segmentation. The second chapter is dedicated to the lifestyle as a phenomenon of the modern marketing and its relation to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní