Bc. Kateřina Bayerlová

Bachelor's thesis

Mystery shopping - realizace konkrétního projektu

Mystery Shopping- Implementatiton of a Specific project
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na jednu ze stále populárnějších technik uplatňovaných v praxi marketingového výzkumu – tzv. mystery shopping. Tyto tzv. „utajené nákupy“, kdy výzkumník vystupuje v roli zákazníka a snaží se tak sesbírat data nutná k utvoření přehledu o kvalitě poskytovaného zákaznického servisu, se v dnešní době vysoce konkurenčního prostředí stávají velmi cenným způsobem, jak následně …more
Abstract:
This thesis focuses on one of the increasingly popular techniques applied in the practice of marketing research called “Mystery shopping“. The so-called. „Secret shopper“, plays the role of the customer and does the necessary research to evaluate the quality of customer service. Nowadays this a highly competitive environment and is becoming a very valuable way to improve service quality and competitiveness …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní