Bc. Kateřina Bayerlová

Bakalářská práce

Mystery shopping - realizace konkrétního projektu

Mystery Shopping- Implementatiton of a Specific project
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na jednu ze stále populárnějších technik uplatňovaných v praxi marketingového výzkumu – tzv. mystery shopping. Tyto tzv. „utajené nákupy“, kdy výzkumník vystupuje v roli zákazníka a snaží se tak sesbírat data nutná k utvoření přehledu o kvalitě poskytovaného zákaznického servisu, se v dnešní době vysoce konkurenčního prostředí stávají velmi cenným způsobem, jak následně …více
Abstract:
This thesis focuses on one of the increasingly popular techniques applied in the practice of marketing research called “Mystery shopping“. The so-called. „Secret shopper“, plays the role of the customer and does the necessary research to evaluate the quality of customer service. Nowadays this a highly competitive environment and is becoming a very valuable way to improve service quality and competitiveness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace