Bc. Ardita Kasemi

Diplomová práce

New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation

New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá novými trendy v reklamě, které ovlivňují zvolenou společnost. Teoretická část zahrnuje určitou historii, vývoj reklamy a nové trendy a nástroje digitální marketingové a online reklamy. Praktická část se skládá z historie společnosti, jejich poslání a vize. Praktická část se také skládá z marketingové strategie a návrhu nové reklamní kampaně, a to vytvořením nového konceptu …více
Abstract:
This Diploma Thesis deals with the New Trends in Advertising affecting the selected company. The theoretical part comprises some history, the evolution of advertising and the new trends and tools of digital marketing and online advertising. The practical part consists the history of the company, their mission and vision. The practical part also con-sists the marketing strategy and the proposal for …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kasemi, Ardita. New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation . Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe