Agresivita jako sociálně patologický jev dětí a mládeže ve školním prostředí – Bc. Dana Nováková
Bc. Dana Nováková
Master's thesis
Agresivita jako sociálně patologický jev dětí a mládeže ve školním prostředí
Aggression as a social pathology of children and youth in the school setting
Anotácia:
Teoretická část diplomové práce vysvětluje pojmy agrese a agresivity, zabývá se teoriemi vzniku agrese, jejími druhy a následky. Druhá kapitola se zaobírá kauzálními faktory vzniku agrese, jako je prostředí, výchova, osobnost jedince, chování chlapců a dívek a jejich rozdílností. Třetí kapitola vymezuje pojmy šikany, kyberšikany, její stádia a zúčastněné aktéry. Závěrečná kapitola teoretické části …viacAbstract:
The theoretical part explains the terms of aggression and aggressiveness, dealing with theories of aggression inception, its types and consequences. The second chapter deals with causal factors for the development of aggression, such as background, upbringing, individual personality, behavior of boys and girls and their differences. The third chapter defines the concept of bullying, cyberbullying, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2015
Zverejniť od: 6. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nováková, Dana. Agresivita jako sociálně patologický jev dětí a mládeže ve školním prostředí. Brno, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Šikana, agresivita a zákon ve vazbě na prostředí základní školy
Martin KOVÁČ -
Hraniční porucha osobnosti v kontextu prevence rizikového chování
Eliška Magdaléna Koldová -
Osobnost pedagoga v procesu primární prevence šikany na 1. stupni základní školy
Alena ŠLECHTOVÁ -
Estetická výchova jako jeden z prostředků prevence vnitrotřídní šikany v předškolním vzdělávání
Eva Kusáková -
Osobnost učitele jako jeho nástroj výchovy a prevence sociálně patologických jevů
Kateřina ROUČKOVÁ -
Šikana jako speciální forma agrese na základní škole
Jan Lacko