Marketingová strategie obchodního řetězce s hračkami – Karolína Kociánová
Karolína Kociánová
Bakalářská práce
Marketingová strategie obchodního řetězce s hračkami
The marketing strategy of a toy retail chain
Anotace:
První část této bakalářské práce obsahuje vysvětlení strategického marketingu v obecné rovině. V praktické části je práce zaměřená na společnost s hračkářským zbožím a rozborem jejího marketingového a komunikačního mixu. Na závěr je proveden marketingový výzkum metodou dotazníkového šetření, jehož cílem je odhalit nedostatky a přednosti společnosti z pohledu jejich zákazníků. Po zanalyzování výsledků …víceAbstract:
The first part of this bachelor thesis offers a general explanation of strategic marketing. In the practical section, the thesis focuses on a company selling toys and develops an analysis of its marketing and communication mix. Finally, a marketing survey carried out via questionnaires is introduce, which illuminates the company's qualities and shortcomings from the perspective of its customers. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57481
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Jan Černý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57481
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice
Nikol Škorpíková