Mikuláš Zubec

Bakalářská práce

Nízkorozpočtová on-line komunikační strategie pro uvádění nového výrobku na trh

The Low-Budget Online Communication Strategy for a Product Launch
Anotace:
Podstatou této bakalářské práce je návrh nízkorozpočtové komunikační strategie v on-line prostředí pro uvedení nového výrobku na trh v roce 2015. Výrobkem je zde oblečení pro děti s atopickým ekzémem, které bylo vyvinuto ve společnosti VÚB a.s. Teoretická práce se zabývá základními pojmy z oblasti marketingových komunikací, definuje nízkorozpočtovou komunikační strategii a charakterizuje prostředí …více
Abstract:
The gist of this bachelor thesis is to design low-cost on-line communication strategy for a new product launched in 2015. The product is clothing for children suffering from atopic eczema. This product was developed at VUB a.s. Theoretical part contains the basic definitions of marketing communication, low-cost communication strategy and characterizes the on-line environment as a type of mass medium …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zubec, Mikuláš. Nízkorozpočtová on-line komunikační strategie pro uvádění nového výrobku na trh. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma