Tomáš Osinek

Bakalářská práce

Identifikace strategických externích faktorů pro expanzi společnosti Internet Mall, a.s. na německý trh

Identification of strategic external factors for the expansion of Internet Mall, a.s. to the German market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je identifikace externích strategických faktorů a celková analýza německého e-commerce prostředí pro případnou expanzi společnosti Internet Mall, a.s. na tento trh. Celá práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou část. Obě zmiňované části jsou shodně rozděleny na analýzu makroprostředí a analýzu mikroprostředí firmy. Analýza makroprostředí se sestává z …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is the identification of external strategic factors and the overall analysis of the German e-commerce environment for potential expansion of the company Internet Mall, a.s. to this market. The whole work is divided into two parts, the theoretical and the practical part. Both parts are divided into macroenvironment analysis and microenvironment analysis. Macroenvironment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
  • Vedoucí: Patrik Sieber
  • Oponent: Markéta Kubíčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77280

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management