Tomáš Osinek

Bachelor's thesis

Identifikace strategických externích faktorů pro expanzi společnosti Internet Mall, a.s. na německý trh

Identification of strategic external factors for the expansion of Internet Mall, a.s. to the German market
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je identifikace externích strategických faktorů a celková analýza německého e-commerce prostředí pro případnou expanzi společnosti Internet Mall, a.s. na tento trh. Celá práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou část. Obě zmiňované části jsou shodně rozděleny na analýzu makroprostředí a analýzu mikroprostředí firmy. Analýza makroprostředí se sestává z …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is the identification of external strategic factors and the overall analysis of the German e-commerce environment for potential expansion of the company Internet Mall, a.s. to this market. The whole work is divided into two parts, the theoretical and the practical part. Both parts are divided into macroenvironment analysis and microenvironment analysis. Macroenvironment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 11. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2019
  • Supervisor: Patrik Sieber
  • Reader: Markéta Kubíčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77280