Identifikace strategických externích faktorů pro expanzi společnosti Internet Mall, a.s. na německý trh – Tomáš Osinek
Tomáš Osinek
Bachelor's thesis
Identifikace strategických externích faktorů pro expanzi společnosti Internet Mall, a.s. na německý trh
Identification of strategic external factors for the expansion of Internet Mall, a.s. to the German market
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je identifikace externích strategických faktorů a celková analýza německého e-commerce prostředí pro případnou expanzi společnosti Internet Mall, a.s. na tento trh. Celá práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou část. Obě zmiňované části jsou shodně rozděleny na analýzu makroprostředí a analýzu mikroprostředí firmy. Analýza makroprostředí se sestává z …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is the identification of external strategic factors and the overall analysis of the German e-commerce environment for potential expansion of the company Internet Mall, a.s. to this market. The whole work is divided into two parts, the theoretical and the practical part. Both parts are divided into macroenvironment analysis and microenvironment analysis. Macroenvironment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 11. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77280
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2019
- Supervisor: Patrik Sieber
- Reader: Markéta Kubíčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OSINEK, Tomáš. \textit{Identifikace strategických externích faktorů pro expanzi společnosti Internet Mall, a.s. na německý trh}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/s23edw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77280
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Strategic Analysis of Huawei Technologies Group Co., Ltd in Chinese market
Sailing Chen -
Strategic Analysis of Emaar Properties UAE
Jennet Orazova -
Analýza mezoprostředí a makroprostředí v sektoru služeb
Filip Madlé -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová -
Ekonomická analýza vybraného podniku
Ondřej Strašil -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková