Identifikace strategických externích faktorů pro expanzi společnosti Internet Mall, a.s. na německý trh – Tomáš Osinek
Tomáš Osinek
Bakalářská práce
Identifikace strategických externích faktorů pro expanzi společnosti Internet Mall, a.s. na německý trh
Identification of strategic external factors for the expansion of Internet Mall, a.s. to the German market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je identifikace externích strategických faktorů a celková analýza německého e-commerce prostředí pro případnou expanzi společnosti Internet Mall, a.s. na tento trh. Celá práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou část. Obě zmiňované části jsou shodně rozděleny na analýzu makroprostředí a analýzu mikroprostředí firmy. Analýza makroprostředí se sestává z …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is the identification of external strategic factors and the overall analysis of the German e-commerce environment for potential expansion of the company Internet Mall, a.s. to this market. The whole work is divided into two parts, the theoretical and the practical part. Both parts are divided into macroenvironment analysis and microenvironment analysis. Macroenvironment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77280
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Patrik Sieber
- Oponent: Markéta Kubíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77280
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Analysis of Huawei Technologies Group Co., Ltd in Chinese market
Sailing Chen -
Strategic Analysis of Emaar Properties UAE
Jennet Orazova -
Analýza mezoprostředí a makroprostředí v sektoru služeb
Filip Madlé -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Ekonomická analýza vybraného podniku
Ondřej Strašil