Komunikační strategie v oblasti péče o zdraví – Ing. Petra Mikulcová
Ing. Petra Mikulcová
Bakalářská práce
Komunikační strategie v oblasti péče o zdraví
Communication strategy in the area of health provision
Anotace:
Bakalářská práce „Komunikační strategie v oblasti péče o zdraví“ se zabývá komunikační strategií konkrétní společnosti, která nabízí potravinové doplňky. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů potravinový doplněk a volně prodejný lék a vysvětlení rozdílů mezi nimi. Dále teoretická část obsahuje legisklativní překážky, které omezují reklamu na potravinové doplňky. Teoretická část se samozřejmě zabývá …víceAbstract:
The Bachelor Thesis „Communication strategy in the area of health provision“ is concerned about communication strategy of concrete company which offers the food supplements. Theoretical part includes the explanation of terms such as food supplement and OTC medicaments (over the counter) and explanation of difference between them. Further theoretical part includes legislation impediments, which bound …víceKlíčová slova
Potravinový doplněk (PD) komunikace strategie zdraví marketing marketingový komunikační mix cílová skupina sdělení reklama mediální plán podpora prodeje public relations. Food supplement (FS) communication strategy health marketing communication mix target group message advertising media plan sales promotion public relations
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hexoi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger