Marketingová komunikační strategie Zlínských novin – Mgr. Dana PODHAJSKÁ
Mgr. Dana PODHAJSKÁ
Master's thesis
Marketingová komunikační strategie Zlínských novin
The Zlin Newspaper´s marketing communication strategy
Abstract:
Práce pojednává o marketingové komunikační strategii regionálního deníku Zlínské noviny vůči jeho cílové skupině, čtenářům. Je rozdělena na tři části {--} teoretickou, analytickou a projektovou. První část vymezuje základní teoretická východiska, která se tématu dotýkají. Analytická část postihuje vnitřní fungování deníku. Poukazuje na zásadní komunikační a obsahové chyby, nedostatky a bariéry, jež …moreAbstract:
This work deals with the marketing communication strategy of the regional daily newspaper Zlínské noviny towards it` s target group, readers. It is devided into three parts {--} the theoretical, the analytic and the project part. First part defines the basic theoretical ressources that links the whole theme. The analytic part affects the inner fuctioning of the newspaper. Showes and explains the fundamental …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2006
Identifier:
2785
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2006
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PODHAJSKÁ, Dana. Marketingová komunikační strategie Zlínských novin. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Klimatická změna a Nepál - změny a potřeby v oblastech institucí, adaptačních opatření a souvisejícím financování v Nepálu
Tek Jung Mahat -
Komunikační strategie a spolupráce tiskových mluvčích IZS a orgánů krizového řízení s médii
Adam Argaláč -
Strategie vůči Turecku: doporučení pro americkou zahraniční politiku na základě srovnání přístupů prezidentů Obamy a Trumpa
David Uvira -
Masová komunikace a její využití v marketingové komunikaci chemických průmyslových podniků
Zuzana Lovečková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová -
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Yulia Shmakova -
Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o.
Tomáš Látal -
Analýza masmediální komunikace firmy na trhu kosmetiky
Klára Portešová