Reklamní systém B2B zajišťující prodej a nákup externích odkazů – Mgr. Václav Papoušek
Mgr. Václav Papoušek
Bachelor's thesis
Reklamní systém B2B zajišťující prodej a nákup externích odkazů
B2B advertising system which provides sale and purchase of external links
Abstract:
Obsahem mojí práce je zhotovení reklamního systému, který bude zajišťovat nákup a prodej externích textových odkazů. Systém se bude zároveň starat o správné zobrazování odkazů a bude dohlížet nad platbami a odměnami. Objasním některé pojmy, jenž jsou pro projekt klíčové. Provedu analýzu systému na požadavky ze strany nakupujícího a prodejce odkazů a administrátora systému. Na základě analýzy bude implementován …moreAbstract:
The aim of my thesis is an advertising system providing purchase and retail of external textual links. The system is also in charge of correct link display and supervision of payments and wages. The key words of this project are explained thoroughly. An analysis of the system of link purchasers', link sellers' and system administrator's demands will be made. A utility advertising system is implemented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/eucz8/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2007
- Supervisor: RNDr. Stanislav Bartoň, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
B2B internetová tržiště – cesta k úspěchu pro společnost xy
Pavel Skalský -
Podpora prodeje společnosti v B2B sektoru
Tomáš Janda