Reklamní systém B2B zajišťující prodej a nákup externích odkazů – Mgr. Václav Papoušek
Mgr. Václav Papoušek
Bakalářská práce
Reklamní systém B2B zajišťující prodej a nákup externích odkazů
B2B advertising system which provides sale and purchase of external links
Anotace:
Obsahem mojí práce je zhotovení reklamního systému, který bude zajišťovat nákup a prodej externích textových odkazů. Systém se bude zároveň starat o správné zobrazování odkazů a bude dohlížet nad platbami a odměnami. Objasním některé pojmy, jenž jsou pro projekt klíčové. Provedu analýzu systému na požadavky ze strany nakupujícího a prodejce odkazů a administrátora systému. Na základě analýzy bude implementován …víceAbstract:
The aim of my thesis is an advertising system providing purchase and retail of external textual links. The system is also in charge of correct link display and supervision of payments and wages. The key words of this project are explained thoroughly. An analysis of the system of link purchasers', link sellers' and system administrator's demands will be made. A utility advertising system is implemented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eucz8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2007
- Vedoucí: RNDr. Stanislav Bartoň, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
B2B internetová tržiště – cesta k úspěchu pro společnost xy
Pavel Skalský -
Podpora prodeje společnosti v B2B sektoru
Tomáš Janda