Srovnání postojů učitelů středních a základních škol k ADHD – Bc. Michal BOCEK
Bc. Michal BOCEK
Master's thesis
Srovnání postojů učitelů středních a základních škol k ADHD
A comparison of secondary and primary school teachers' attitudes towards ADHD
Abstract:
Hyperaktivita, porucha pozornosti a impulzivita jsou rozšířenými problémy u dětí a mladistvých. Tato porucha má negativní dopad nejen na výkon dítěte v oblasti vzdělávání ,ale také na jeho sociální a psychologický rozvoj. Zvláště v kontextu školství se ADHD stává výzvou pro učitele ve všech typech školského charakteru, kteří se snaží najít způsoby, jak pomoci těmto studentům překonat překážky v učení …moreAbstract:
Hyperactivity, attention deficit disorder and impulsivity are common problems in children and adolescents. This disorder has a negative impact not only on a child's educational performance, but also on their social and psychological development. Particularly in the context of education, ADHD is becoming a challenge for teachers in all types of schools who are trying to find ways to help these students …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Pavel Škobrtal, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOCEK, Michal. Srovnání postojů učitelů středních a základních škol k ADHD. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / Information and Communation Technologies - Education of the Health
Theses on a related topic
-
Postoje učitelů ekonomických předmětů na střední škole k přípravě na výuku s důrazem na využití informační techniky
Dana Kavková -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Postoje učitelů ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních a středních školách
Michaela Junková -
Úzkosti u žáků na 2. stupni základní školy: zkušenosti a postoje učitelů k tématu
Karolína Janíková -
Postoje učitelů ke vzdělávání nadaných žáků na základních a středních školách
Michaela Junková -
Postoje a přístupy učitelů k mobilním telefonům žáků na základní škole
Dominika Kostková -
Postoje učitelů k sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ a jeho využití.
Ivana FRYČOVÁ -
Postoje vesnických učitelů k integrovaným žákům se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy
Veronika Čápová